dimecres, 3 de juny del 2009

Treball jocs digital, programari i educació infantil

En el nostre treball, primer ens em plantejat la qüestió de si tots els jocs proporcionen el mateix tipus d'aprenentatge,hem pogut comprovar que no i es feina de pares i tutors sol.licitar els que de veritat proporcionin unes habilitats o un aprenentatge.Els aspectes positius que proporcionen els videojocs permeten desenvolupar diverses activitats, augmenten l'autoestima, fomenten la superació, fomenten valors per a compartir.També tenen aspectes negatius, els jocs poden produir depndencia, transmetre estereotips sexiste, danyar la vista..
Podem dir que l'escola és un bon lloc per a fomentar els videojocs.El tenps també es un facotr important atenir en compte, em de fer tractes amb els nens de poca estona davant del'ordinador, ja que hi han altres jocs de taula, per exemple.
Després d'haver presentat el treball, vam buscar tres videos, un que parlava dels aspectes positius dels videojocs, un altre en el que un pare explicava que l'ordinador estava a la sala comú per evitar pàgines inadecuades per als seus fills, i el últim del noi de catana, un noi que va matar a la seva familia simulant un joc de rol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada